עיצוב פנים לוילות יוקרה

תכנון וילות בצפון 

הסטודיו לעיצוב פנים ותכנון של לימור בן הרוש פותח בפני תושבי חיפה והצפון עולם איכותי וייחודי של עיצוב פנים וילות יוקרה. יכולותינו נשענות על ניסיון עשיר של מעל ל- 17 שנה בתחום תכנון וילות בצפון, וכן דירות יוקרה, בנייני משרדים, חנויות ואולמות תצוגה. הניסיון שלנו מתורגם  לכדי יכולת להקשיב ולהבין את צרכי ורצונות הלקוח, וללוותו החל משלב הרעיון הראשוני דרך בחירת אבזרים ופריטי ריהוט בחנויות, ועד לסיום ביצוען של העבודות. כל זאת, במטרה ליצור עיצוב וילות המחבר באופן מושלם ביניכם לבין ביתכם.

  

 

 

 

 

 

 

עיצוב פנים הנובע מאהבה למקצוע

עבור לימור בן הרוש עיצוב פנים וילות הוא הרבה יותר מתחום עיסוק. מבחינתה, תכנון וילות בחיפה, בצפון או בכל מקום אחר בארץ הינו אמצעי לביטוי תשוקה בלתי נדלית ליצירה, עיצוב ואומנות. את יסודותיה המקצועיים קיבלה לימור בלימודי אדריכלות ועיצוב פנים בישראל ובאיטליה, ולאורך השנים המשיכה להתפתח ולהתעדכן כל הזמן באמצעות ביקורים בתערוכות עיצוב מובילות ברחבי העולם. התשוקה, הידע והכלים העדכניים ניכרים בפרויקטים מכל סוג וקנה מידה, הנוצרים מתוך משיכה ליופי, לאסטטיקה וליצירת חלל הרמוני, מרהיב ושלם בכל פרטיו העונה במדויק לצרכי בעליו.

bialik_0027_1

 

 

 

 

 

 

סטודיו איכותי ומקצועי

האהבה למקצועות עיצוב הפנים והתכנון ניכרת היטב בסטודיו שלנו, המורכב מצוות מסור, מנוסה ומיומן, בעל תודעת שירות גבוהה ונכונות ללוות את הלקוח בכל הליך עיצוב וילות יוקרתיות מתחילתו ועד סופו. בתהליך זו מושם דגש על הקשבה והבנת צרכי הלקוח ורקימת חלומו לכדי מציאות העולה על כל דמיון. הוא מתחיל ביצירת פרוגרמה ובבחינת אפשרויות עיצוב ראשוניות שונות, וממשיך לתוכנית עבודה מקצועית ומפורטת, שאותה אנו ניישם על כל פרטיה באופן קפדני ואיכותי. ומעל לכול, על יכולות הסטודיו שלנו מעידה שורה ארוכה של לקוחות מרוצים בצפון, שהפכו לממליצים ולמפרגנים הגדולים והטובים ביותר שלנו.

 

 

 

 

 

עיצוב וילות יוקרה בצפון

עיצוב וילות יוקרה בצפון הינו תחום עיסוק מרכזי שלנו, בו אנו יוצרים לכל לקוח בהתאמה אישית ממלכה מרשימה בעלת מרחבים פתוחים המתמזגים במפרט עשיר עם שלל קווים, צורות וצבעים. זהו עיצוב השם דגש על כל פרטי הבית, החל בחדרים וחללים גדולים ומרכזיים, ועד לגרמי מדרגות, חדרי שירותים ומרפסות. כל זאת, תוך שימת דגש על יצירתו של חלל מאוזן והרמוני בכל פרטיו, המבוסס על תפיסות וחומרי גלם עדכניים, ושהינו נוח ופרקטי לשימוש.

 

 

 

 

 

 

 

 

שירותי עיצוב וילות יוקרה בצפון

להזמנת שירותי עיצוב וילות יוקרה בצפון צרו קשר עם סטודיו לתכנון ועיצוב פנים של לימור בן הרוש, בטלפונים 072-2522333 ו-  054-2204902. אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם פרטים ומידע נוסף בנושא.

bialik_0021_7