תכנון לבית פרטי

תכנון ועיצוב פנים לבתים פרטיים ודירות בצפון

לסטודיו של לימור בן הרוש יש ניסיון של קרוב לשני עשורים בכל הקשור אל תכנון ועיצוב פנים של בתים פרטיים ודירות באזור חיפה והצפון. מאחורינו פרויקטים רבים שביצענו בתחום אשר כל אחד מהם הותאם באופן מלא לסגנון המבוקש, מאפייני בעלי הבית ואורחות חייהם. במהלכם ליווינו את לקוחותינו בכל השלבים החל מהרעיון הראשוני, דרך תכנון אדריכלי לבית פרטי או דירה, רכישת רהיטים ומוצרים בחנויות, ועד להשלמת כל עבודות הגמר לשביעות רצונם המלאה.

 

הליך אישי וקשוב לכל לקוח

אנו מבצעים תכנון בצפון מתוך הקשבה מלאה והבנת צרכיו של הלקוח, המתורגמות לכדי מעשה בכל מרכיבי ושלבי הפרויקט להבטחת הצלחתו. בהליך זה מוענק ליווי אישי לכל אורך שלבי העיצוב, התכנון והבנייה, הן על ידי לימור בן הרוש והן על ידי הצוות המקצועי הקשוב והמסור של הסטודיו. התכנון מתחיל ביצירת פרוגרמות, מהן  נבחנות מספר אפשרויות עיצוב ונבחרת האחת המתאימה ביותר שמוגשת כתוכנית עבודה מוקפדת ומפורטת. לאור התוכנית נעצב עבורכם בית מרהיב ומרשים הנותן מענה שלם לטעמכם האישי, רצונותיכם וצרכיכם.

 

עיצוב ותכנון בתים עכשווי ומתקדם

את רצונותיו וצרכיו של הלקוח אנו מתרגמים לכדי יצירה עכשווית ועדכנית, עם חומרי גלם איכותיים ומתקדמים. יכולותינו נשענות על השכלה וידע רב בתחום עיצוב הפנים, התכנון והאומנות, המתעדכן כל הזמן בזכות ביקורים שוטפים בתערוכות בינלאומיות שונות. הידע המקצועי משולב בלהט יצירה וביצירתיות בלתי נדלית, השמה דגש על כל פרט בתוכנית החל מעיצוב חללים גדולים ומרכזיים ועד כניסה לפרטי הפרטים. כל זאת, במטרה להעניק לכם בית מעוצב והרמוני שנעים ונוח לחיות ולארח בו.

 

תכנון ועיצוב לכל צורך וסוג נכס

יש לנו את הידע, הכלים והניסיון הדרושים על מנת לספק שירותי עיצוב ותכנון בצפון עבור כל צורך וסוג של נכס. בין היתר, אנו מתכננים ומעצבים בתים ודירות חדשים עוד בטרם תחילת הבנייה, וכמו כן מתכננים ומעצבים דירות ובתים קיימים הנדרשים להליך שיפוץ מקיף ויסודי. בנוסף, עבור וילות ופנטהאוזים אנו גם מתכננים ומעצבים את החלל החיצוני של הבית. למעשה, ביכולתנו לתכנן בית בכל קנה מידה ומיקום ועבור כל סוג של דיירים, החל מדירת סטודיו מפוארת לרווקים ועד לתכנון ועיצוב בית משפחתי עם הרבה ילדים קטנים.

 

שירותי עיצוב פנים ותכנון בצפון

להזמנת עיצוב פנים ותכנון  בצפון בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ולקבלת מידע ופרטים נוספים בנושא, צרו קשר עם סטודיו עיצוב ותכנון של לימור בן הרוש בטלפונים הבאים: 072-2522333 ו- 054-2204902.